
Administratief Uitvaartplanner regio Brugge
- Op locatie
- Brugge, Vlaams Gewest, België
Functieomschrijving
Sereni is een sterk netwerk van ondernemers, waarbij lokale verankering belangrijk is. Door onze krachten te bundelen kunnen we ons groeiend netwerk uitvaartondernemers ontzorgen, zodat zij zich kunnen focussen op taken, waar ze echt het verschil maken voor mensen.
We evolueren van een uitvaartbedrijf naar een volwaardig zorgbedrijf.
Bij Sereni zijn we sterk doordrongen van de grote maatschappelijke impact van de uitvaartsector en de rol die we in de samenleving vervullen. Onze mensen zijn onze allerbelangrijkste troef. Alle medewerkers krijgen de nodige autonomie en vertrouwen om elke dag het beste van zichzelf te geven, creatief na te denken, kansen te creëren en te grijpen.
Onze missie en kernwaarden vormen een kompas bij het bouwen van ons Sereni DNA. Ons ondernemerschap werkt aanstekelijk. We blijven innoveren en zorgen voor een frisse wind in het uitvaart landschap. Zo maken wij ‘echt het verschil’
We zijn momenteel op zoek naar een sterke administratieve kracht voor onze back office te Kortemark.
Functieomschrijving:
Als Administratief Uitvaartplanner ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken ter ondersteuning van ons team. Je werkt nauw samen met collega’s en bent een belangrijke schakel in onze dagelijkse bedrijfsvoering.
Vereisten
Taken en verantwoordelijkheden:
Verwerken van administratieve documenten en gegevens
Beantwoorden van telefoons en e-mails
Onthalen en verwelkomen van families in onze zaak
Ondersteunen van logistieke taken zoals bloemen ophalen, brieven verdelen en bestellingen wegbrengen
Flexibele inzet op andere locaties binnen een straal van 30 minuten van het hoofdkantoor
Voorbereidende, uitvoerende en controlerende administratieve werkzaamheden
Profiel:
Ervaring met standaard computerprogramma’s (bijv. MS Office)
Flexibel en stressbestendig
Nauwkeurig en sterk in administratieve taken
Perfect Nederlandstalig
Verzorgd voorkomen
Open in communicatie en transparant
Zelfstandig kunnen werken maar ook goed in teamverband
Geen specifieke diploma’s vereist, maar administratieve ervaring is een pluspunt
Bereidheid om logistieke taken op zich te nemen
Je bent in het bezit van een rijbewijs B.
Voor deze functie bieden wij een vast contract van onbepaalde duur met een voltijdse tewerkstelling van 40u/week. Je werkt in een 6-dagenstelsel: zaterdagwerk maakt deel uit van je werkregime.
Je kan rekenen op een verloning volgens barema en ontvangt daarbovenop extralegale voordelen:
maaltijdcheques
een groepsverzekering met extra waarborg gewaarborgd inkomen
een hospitalisatieverzekering met extra waarborg tandzorg voor jou en je inwonende gezinsleden
12 ADV-dagen
moet je een wachtdienst doen, dan krijg je daar een mooie wachtdienstvergoeding voor
opleiding en ontwikkeling door on the job leren en een uitgebreid aanbod aan opleidingen via Sereni Academy
een uitgebreid voordelenprogramma met personeelskortingen bij oa Decathlon, Kinepolis, Hema, Expedia, Ikea,... via Benefits at Work
of
Helemaal klaar!
Je sollicitatie is succesvol ingediend!