Overslaan naar content

Administratief Uitvaartplanner regio Brugge

  • Op locatie
    • Brugge, Vlaams Gewest, België

Functieomschrijving

Sereni is een sterk netwerk van ondernemers, waarbij lokale verankering belangrijk is. Door onze krachten te bundelen kunnen we ons groeiend netwerk uitvaartondernemers ontzorgen, zodat zij zich kunnen focussen op taken, waar ze echt het verschil maken voor mensen.

We evolueren van een uitvaartbedrijf naar een volwaardig zorgbedrijf.

Bij Sereni zijn we sterk doordrongen van de grote maatschappelijke impact van de uitvaartsector en de rol die we in de samenleving vervullen. Onze mensen zijn onze allerbelangrijkste troef. Alle medewerkers krijgen de nodige autonomie en vertrouwen om elke dag het beste van zichzelf te geven, creatief na te denken, kansen te creëren en te grijpen.

Onze missie en kernwaarden vormen een kompas bij het bouwen van ons Sereni DNA. Ons ondernemerschap werkt aanstekelijk. We blijven innoveren en zorgen voor een frisse wind in het uitvaart landschap. Zo maken wij ‘echt het verschil’

We zijn momenteel op zoek naar een sterke administratieve kracht voor onze back office te Kortemark.


Functieomschrijving:

Als Administratief Uitvaartplanner ben je verantwoordelijk voor diverse administratieve taken ter ondersteuning van ons team. Je werkt nauw samen met collega’s en bent een belangrijke schakel in onze dagelijkse bedrijfsvoering.

Vereisten

Taken en verantwoordelijkheden:

  • Verwerken van administratieve documenten en gegevens

  • Beantwoorden van telefoons en e-mails

  • Onthalen en verwelkomen van families in onze zaak

  • Ondersteunen van logistieke taken zoals bloemen ophalen, brieven verdelen en bestellingen wegbrengen

  • Flexibele inzet op andere locaties binnen een straal van 30 minuten van het hoofdkantoor

  • Voorbereidende, uitvoerende en controlerende administratieve werkzaamheden

Profiel:

  • Ervaring met standaard computerprogramma’s (bijv. MS Office)

  • Flexibel en stressbestendig

  • Nauwkeurig en sterk in administratieve taken

  • Perfect Nederlandstalig

  • Verzorgd voorkomen

  • Open in communicatie en transparant

  • Zelfstandig kunnen werken maar ook goed in teamverband

  • Geen specifieke diploma’s vereist, maar administratieve ervaring is een pluspunt

  • Bereidheid om logistieke taken op zich te nemen

  • Je bent in het bezit van een rijbewijs B.

Voor deze functie bieden wij een vast contract van onbepaalde duur met een voltijdse tewerkstelling van 40u/week. Je werkt in een 6-dagenstelsel: zaterdagwerk maakt deel uit van je werkregime.

Je kan rekenen op een verloning volgens barema en ontvangt daarbovenop extralegale voordelen:

  • maaltijdcheques

  • een groepsverzekering met extra waarborg gewaarborgd inkomen

  • een hospitalisatieverzekering met extra waarborg tandzorg voor jou en je inwonende gezinsleden

  • 12 ADV-dagen

  • moet je een wachtdienst doen, dan krijg je daar een mooie wachtdienstvergoeding voor

  • opleiding en ontwikkeling door on the job leren en een uitgebreid aanbod aan opleidingen via Sereni Academy

  • een uitgebreid voordelenprogramma met personeelskortingen bij oa Decathlon, Kinepolis, Hema, Expedia, Ikea,... via Benefits at Work

of